15 Ağustos 2007 Çarşamba

psikolojim..

Son zamanlarda içinde bulunduğum ruh halini anlatan bir şarkı dinledim geçenlerde, eminim teoman seven herkes bu şarkıyı biliyordur, bilmeyenler de zaten okuyunca öğrenecekler..
Parçanın adı "doktor" sözleri süper bence :)

"Öyle büyük ki inan doktor içimdeki boşluğum
Ne koyarsam koyayım hiç dolmuyor
Eğer böyle yaşarsam hep aynı acıyı
Bu sıcaklar bile beni donduruyor
Kör bir dilenci vücudunda sigara yanıklarıyla
İlkbahardan bana bahsediyor sardunyalar açıyor diyor
Ama ben görmeyeceğim ve sizin gibi sevinmeyeceğim
Bekleme salonunda günü geçmiş dergiler
Saçım başım dağılmış sanki bana benzerler
Doktor doktor insanlar hiç bilmiyor
Doktor doktor insanlar hiç duymuyor
Doktor doktor insanlar hissetmiyor
Doktor doktor kimse beni sevmiyor"

şarkının tamamını yazmadım diğer kısımları bana uymuyor :)
yeterince açıklayıcı sözler sanırım..

pelin..

Hiç yorum yok: