22 Temmuz 2007 Pazar

Hariçten Gazelciler

Sene 1996. Kocaeli' de Sabancı Kültür Merkezi' nde Şahtahmasp isimli bir grup tek başına konser verip salonda ciddi hasarlara sebep olmuştu. Davulları ben çalıyordum, bas gitarda Umut, gitarda Volkan, yan flütte İlkay ve gitar vokalde Ömür. Ben o zamanlar Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği okuyordum ve bir gün bana gelen bi teklif doğrultusunda sokak tiyatrosu grubu Sandımay ile Avrupa turnesine çıkmıştım. Sonra herkes yoluna gitti ve grup dağıldı. Umut'la İzmir' de yollarımız kesişti yıllar sonra, birlikte yaşadık, şimdi psikoloji bitirdi, hala orada burada bas çalıyor. Telefonunu kaybettiğim için ulaşamıyorum artık ona. Volkan Babylon' da çalışıyor, İlkay konservatuar bitirdi, Kocaeli Sanayi Odası oda orkestrasında çalıyor. Ben artık çamıyorum, hayatım peyzaj mimarlığı oldu. Ömür bizden sonra pek çok grupla çalıştı, Çamur, Hariçten Gazelciler... Kendi yarattığı Çağlama isimli aletle ve şahane vokaliyle müziğe devam ediyorlar. Altta verdiğim video Hariçten Gazelciler' in. Davulda Turgay, basta Murat, vokalde ve çağlamada Ömür.



Hiç yorum yok: