22 Temmuz 2007 Pazar

Seçim üzerine

Artık kıdemli seçmen sayılabilirim. Dolayısıyla seçim hakkında bir yorum patlatmam lazım, zamanı geldi. İlk oy kullandığım seçimi hatırlıyorum, o kadar idealist, o kadar hayalciydim ki bu sefer olacak diyerek sol partilerden birisine vermiştim oyumu. %1 olamayan partilerden birisine. Sonra pişman oldum ama iş işten geçmişti. Sonra pişman olmama pişman oldum ama iş işten geçmemişti. Eğer ben birey olarak ülkenin %1' ini oluşturan bir kitleye dahilsem bundan pişman olmamam gerekiyordu. Sırf bir parti kazanmasın diye yanlış bildiğim başka bir partiye mi oy vermeliydim? Geçen seçimde AKP' nin kazanmasının suçu kararsızlara, oy kullanmayanlara ve %1' lere kesilmedi mi? Oy atan kitlenin hiç kabahati yokmuş gibi!!!


Bu seçimde de sırf AKP kazanmasın diye yanlışlarla dolu partiler ön plana çıkartılmıyor mu? Eski kafatasçı, derin devlet adamlarının partilerine mi oy atmalıyız? Hala kafatasçı, kana susamış, ip tüccarlarına mı? Yoksa kafası karmakarışık, pop-parti CHP' ye mi? Bence bu seçimde yapılacak en güzel şey oy vermemek, paşalar gibi sahillere koşup güneşin altına serilmek...


Seçim öncesi meydanlarda yaşananlar da korkunç!! Adam asmak için ip fırlatmalar, belden aşağı vurmalar, bilmemkaç yılının ekmek karnesini göstermek, salak salak işler. Bu seçimde de değişen bir şey yok. Seçime 5 kala ormanlar cayır cayır yanıyor ama dolar dibe vurdu, borsa fırladı, yaşasın hükümet!!!


Yurdum insanı yine kendisine yakışan başbakanlarını seçecektir, umarım bu seferki daha suçlu, daha gerici, daha kaba, daha paşa, daha ağa olur, umarım bu seferli çiftçilerin anasına söver... Neyseki bu seçimi de çok fazla suç ortağı olmadan atlatıcam gibi gözüküyor. En iyi hükümet en az hükümet edendir!


Hiç yorum yok: