22 Temmuz 2007 Pazar

Oyumuzu verdik, vatana, millete ve yedi düvele hayırlı olsun

Seçim bitti, oyumuzu verdik, daha önceki seçim yazımda oy vermeyeceğimi söylememe rağmen yanar-döner olmayı göze alıp oyumu attım. Sabah kalktım, müzik dinledim, gitar çaldım, düşündüm, oyumu atmaya karar verdim. Hak etmese de oyumu attığım parti ya da aday (kime attığım belli olmasın hesabı) bir oyu cukkaya indirdi. Partilerin isimlerinin altında Genel Başkan isimlerinin yazılması ne saçmalık? Hani yerel temsil?
Hayatımda hiç milletvekili kapımı çalmadı, çalacak mı acaba? Çalsa da açar mıyım, açsam da buyur eder miyim, buyur etsem de çay kahve ikram eder miyim, etsem de içine tükürür müyüm emin değilim.
O kadar çok isteğim var ki milletimin vekillerinden hangi birisini yerine getirebilirler? Zamanı da geri alamazlar ya!
Neyse verdik gitti, zaten vermeye alışık milletiz, milletvekiline de verdik rahatladık, kaşıntı bitti.
Vatana, millete, galaksiye, kozmoza hayırlı olsun.

Hiç yorum yok: